15 Kasım 2010 Pazartesi

genel.

Efenim vizeler bitti. Bayram dolayısıyla memlekete gelme seansını da tamamladık.

Bir gece yolculuğu yaptım. Yarı-uyur olduğum zamanları atarsam, biraz düşündüm genel olarak. Sonra "blogu çok boş bıraktın ulan!" dedim.

Valla sınav döneminde o kadar çok şey vardı ki aklımda, şimdi hiç birini net olarak hatırlamıyor olmak gerçekten hüzün verici...

Tesadüfleri sever olduğum, çok çalışmanın karşılığını göremediğim, az çalışmanın karşılığında şansımın faydasını gördüğüm bi sınav dönemi oldu.

Yolda biraz üşüdüm sanırım, dün bütün gün üşümek, ateşimin çıkması ve kusmak üçlemesi arasında geçti. Hiç yaşanmamış kabul edilebilir kolayca. Oysa ki daha KPDS denilen illete çalışacağım, günlerimin boşa geçmemesi lazım diğ mi?

Saçımı kestirdim sonra, aylar olmuştu, 4 ay felan kesin vardır belki de 5. Neden kestirmedin diye sorarsanız belli bi cevabı yok. Üşendim, memleketteki berberin muhabbetini daha çok seviyorum, para harcamak istemedim durup dururken gibi nedenler... Bu açıklamaları koyunca alt alta, kendimle ne kadar 'az' alakalı olduğum sonucunu çıkardım acımasızca.

Bi de bizim aile için önemli bi ferdim ben gerçekten. Otomatik neşe ve hüzün verebilme gibi bi yanımı iki gün arayla görmüş oldum...

Böyle işte, çok edebiyat kastırasım bi iki güzel şey söyleyesim yok, genel şeyler sevgili blog...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder